PRODUCT GOVERNANCE

- xxxxxx

SEPTEMBER 2020 * KØBENHAVN

Lave renter og MIFID IIs krav om kvalitetsforbedrende services har sat fokus på hvordan FINANSIELLE SERVICES skal STRUKTURERES, SÆLGES & PRISSÆTTES. Kundens opfattelse af værdi er her helt centralt - sammen med det åbenlyse krav om overholdelse af investorbeskyttelsesreglerne, som sagen om Danske Bank og FlexInvest Fri så tydeligt illustrerede. 

Banker er derfor tvunget til at gentænke HVAD der kan sælges til HVEM - og til HVILKEN PRIS?

Konferencen dækker følgende spørgsmål:

* Hvad vil kunderne betale for? 
* Hvad MÅ kunderne betale for - især i lyset af sagen om FlexInvest Fri.

* Hvad skal banker og investeringsforeningerne sælge?
* Hvordan segmenteres kunderne?
* Hvilke forretningsmodeller vil være under pres - og hvilke nye vil opstå?


SE TALERNE NEDENFOR - PROGRAMMET OPDATERES LØBENDE

Programmet udvikles i samarbejde med Behavioural Strategy

TALERE

SAMARBEJDSPARTNERE