FINANSIELLE SERVICES EFTER MIFID II

- hvad vil kunderne betale for?

25. SEPTEMBER 2019 * KØBENHAVN

FINANSIELLE SERVICES EFTER MIFID II - HVILKE PRODUKTER, KUNDER & PRISER?

Lave renter og MIFID IIs krav om kvalitetsforbedrende services har sat fokus på hvordan FINANSIELLE SERVICES skal STRUKTURERES, SÆLGES & PRISSÆTTES. Kundens opfattelse af værdi er her helt centralt - særligt set i lyset af den traditionelle 'all inclusive' model, hvor rådgivning var en naturlig del af det at være kunde i banken.

NU skal kunden betale for den rådgivning - og banker og investeringsforeninger skal lære HVAD der kan sælges til HVEM - og til HVILKEN PRIS?

Konferencen kommer ind på blandt andet følgende spørgsmål:

* Hvad vil kunderne betale for?
* Hvad skal banker og investeringsforeningerne sælge?
* Hvordan segmenteres kunderne?
* Hvilke forretningsmodeller vil være under pres - og hvilke nye vil opstå?

PROGRAM & TALERLISTE OPDATERES LØBENDE

Programmet udvikles i samarbejde med Behavioural Strategy

TALERE

ULRIK LEHRSKOV-SCMIDT


MODERATOR
MANAGING PARTNER
PRICING EXPERT

BEHAVIORAL STRATEGY

SAMARBEJDSPARTNERE